Bilderna

03 Januari 2013, 22:12
Jag har fått tillbaka mitt minneskort med bilderna på, men grejen är att jag inte kan ladda upp ''stående'' bilder utan att de vrider på sig av sig själva. Det går att få dem att inte vrida på sig, men det är ganska komplicerat (man måste gå in i något bildredigeringsprogram och fixa osv.) så vi får se när bilderna kommer upp, men jag ska försöka fixa det! 
 
Att bero på bilder så har jag och pappa precis gjort en stor tavla med gamla bilder från när jag var liten och när pappa var ung osv. Den blev jättefin och jag tror jag kommer gå förbi den med ett leende varje gång! Dock får ni ingen bild på den eftersom den har bilder på mig som liten och min familj som jag inte vill lägga ut på internet. Jag tror ni förstår :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0