Hay Day

29 September 2013, 19:19
Flera gånger har jag bläddrat förbi appen Hay Day på AppStore, men idag laddade jag ner den och är helt fast. Det är ju superkul! Att jag inte upptäckte detta spel tidigare :) 

Definitivt ett tips till er som vill ha ett roligt spel till mobilen/surfplattan! Jag skulle nog rekommendera att ha det på surfplattan då det blir lite jobbigt med en liten skärm efter ett tag. 


Kvällsbygge

26 September 2013, 20:12

Ett Ikeabesök senare ska nu pappa och jag agera byggare. En byrå ska det bli när alla dessa bitar är ihopsatta, hoppas det blir bra! 

Cykelorientering

24 September 2013, 18:31

Idag hade vi cykelorientering på idrotten (min enda lektion på tisdagar). Jag, Embla och Amelia cyklade tillsammans och var en av två grupper som hade tagit (nästan) alla kontroller. Vi cyklade förbi sista men missade att ta den, annars hade vi tagit alla!

2,3 mil hade vi cyklat när vi kom tillbaks men det kändes inte som det även om det kändes långt! 

Kajak

17 September 2013, 13:26

Idag har min skoldag bestått av att paddla kajak. Vi började 8:30 och slutade strax innan tolv och paddlade däremellan runt på vattnet! 

I början var det lite vingligt men det gick väldigt fort att hitta balansen och när man fick upp farten lite var det jättekul! Paddla kajak är definitivt något jag skulle kunna tänka mig att göra igen. :)

Fluffy

13 September 2013, 19:10
 Jag är lite som hon på videon över min tröja. Den är så fluffig och mysig så jag vill bara bosätta mig i den!
 
 
 
 

Hemska gymnasie-matte...

13 September 2013, 15:41


Slave or soulmate?

11 September 2013, 11:23
 
 

Blue fly

11 September 2013, 07:08
 
Gina Tricot är inte så pjåkiga på att göra nagellack, faktum är att de har många fina fäger bl.a denna! 

Tusen bitar senare

10 September 2013, 15:49
Så många gånger som jag har tappat min mobil i stallets cementgolv (och alla möjliga sorters golv) utan skal och den har klarat sig, men denna gång vek sig skärmen för stenplattan på stan... Känner att det är lite karma över det hela för att jag alltid har klarat mig ifrån en totalspräckt skärm när jag har tappat min mobil medans andra spräcker skärmar hit och dit. Hoppas bara att vi kan fixa det fort. 
 
Skära mig i handen på glaset lyckades jag också göra. Som tur blev det bara en liten reva och jag är glad att jag inte fick in glas i handen! 
 
 

Skal

08 September 2013, 12:12
För någon vecka sedan beställde jag dessa skal ifrån fyndiq.se. Jag tror att de kostade 49:- styck och de låg i min brevlåda dagen efter jag hade beställt dem så jag är väldigt nöjd med fyndiq (tips till er som vill beställa skal snabbt och billigt)
 
Det med blommorna på tycker jag är väldigt fint medan det med ugglorna gör mig otroligt glad helt enkelt :)
 
RSS 2.0