Favoriter från gårkvällens Idol

22 November 2014, 19:37
 
  
Igår var det (som ni kanske såg) Darin-tema på Idol. Jag hade faktiskt glömt av att han sjunger riktigt bra, så jag spenderade resten av kvällen med att lyssna på några av hans låtar, öppningsnumret och Lisas framträdande om och om igen. Det här måste vara min favorit av alla Idol-teman hittils! 

London del 2

17 November 2014, 20:10
 
 
 
 
 
 
 

London del 1

11 November 2014, 07:42
 
 
 
 
 
 
 

Farsdag

09 November 2014, 23:15
Imorse var min tanke att jag skulle göra frukost på sängen till min käre far men den planen gick åt skogen eftersom jag har lärt mig hur mycket kaffe/vatten man ska ha i vår kaffe-press... Det blev bra ändå och pappa var jätteglad för mitt lilla kort, framdukningen av frukosten med fina ljus och sin present. :) 
 

The maze runner

08 November 2014, 00:57
Idag kunde jag äntligen gå hem efter skolan utan att behöva sätta mig ner och plugga, vilket var en sån otrolig lättnad efter den här hemska skolveckan... 
På lunchen föreslog Embla att vi skulle gå på bio, så sagt och gjort reserverade vi biljetter till ''The maze runner''. Jag har velat se den enda sen jag såg trailern och jag tycker absolut att den var sevärd eftersom vi satt på helspänn i princip hela tiden!

Bilder från London

04 November 2014, 21:58
Jag har otroligt många bilder från London i både mobilen och kameran som jag precis har lagt över på datorn. Nu återstår bara att gå igenom dem, sen tänkte jag visa några stycken. :) Tyvärr får det vänta tills jag har fått undan lite av det plugg jag har att göra...

Oxfordstreet

02 November 2014, 11:36
Igår tog vi oss till Oxfordstreet för att shoppa. Vi hann gå igenom en hel del affärer och fick med oss lite saker också. På kvällen avslutade vi med att äta middag på KFC eftersom ingen av oss hade ätit där förut, men att ens hitta ett var ett äventyr bara det. Jag tror vi gick till tre olika ställen som kartan visade innan vi kom rätt. På de första två ställena låg det någon annan affär, så förmodligen har det legat ett KFC där förut som har blivit nedlagt. Bra uppdaterade kartor, haha...
RSS 2.0