Sömnlösa nätter

28 Februari 2014, 20:55
Igår var det, som sagt, övernattning i skolan. Jag tycker att vi hade kul fram tills jag och några andra bestämde oss för att lägga oss i ett klassrum och sova. Vi blev störda hela natten eftersom det tydligen var väldigt svårt att låta bli även om vi sa ifrån... 
Jag kom hem 06:20 imorse och sov som ett litet barn fram till 12:20, otroligt skönt! 
 
Stan klockan sex imorse, inte många själar ute vid den tiden. 

Övernattning

27 Februari 2014, 17:36
Ekorr-effekten i photobooth måste ju vara bland det bästa med min dator, haha! 
 
Idag har min klass övernattning i skolan. Vi hade det en gång i ettan men då vägrade alla sova och var uppe hela natten fast fast vi egentligen var jättetrötta. Den här gången tänker jag inte vara uppe hela natten, för det var verkligen inte värt det alls, utan nu tänker jag titta på film, äta godis, umgås, sova och sedan njuta av att jag är ledig imorgon istället! 
 

Pannkakor ♥

23 Februari 2014, 19:57
Jag är definitivt inne i en pannkaksperiod just nu. Det går fort att göra, är gott och passar som både frukost, lunch eller middag (eller när man kommer hem efter skolan). Vad finns det för anledning att inte göra pannkakor, haha?!
 
Kände dock idag att jag börjar tröttna lite, så jag ska nog ta det lite lungt med dem ett tag framöver. ;)
 

Sh'bam

18 Februari 2014, 14:36
Igår var jag på ett Sh'bam-pass för första gången. Eftersom vi fick stämpelkort på Gympozzz från skolan tänkte vi testa en massa pass som vi aldrig har gjort förut, bl.a. Sh'bam. 
 
Det var ett jätteroligt danspass, så gillar ni dans tycker jag definitivt ni ska testa det om ni får chansen! 
 
 

Gustavsvik

18 Februari 2014, 10:23
Om vi inte hade gått till receptionen och frågat varifrån tåget skulle gå hade vi missat ersättningsbussen till Gustavsvik. Men nu gjorde vi inte det utan sitter på bussen dit och har en hel dag med bad framför oss! 




Sleepover deluxe

17 Februari 2014, 13:16
Sen igår har jag och Embla sleepover deluxe vilket innebär att vi ska sova över  hos mig till på onsdag, med start igår då. Vårat tidigare rekord är två nätter, så nu tänkte vi slå det med att köra på tre, haha.

Förresten, varför var det så längesen jag spelade monopol? Det är ju jättekul (när det inte tar för lång tid i alla fall)! Vi spelade i flera timmar igår. :)


Alla hjärtans dag

15 Februari 2014, 00:17
Hej! Jag ville bara önska er en glad allahjärtansdag såhär i efterskott. Hoppas ni har haft en bra dag oavsett hur den har spenderats :)



Ni som rider...

12 Februari 2014, 07:36
... Har ni tänkt på detta, eller kanske till och med sett videon? Om inte så tycker jag att ni ska göra det, det kan nog vara en påminnelse till alla som håller på med hästar och ridsport om att vi måste vara försiktiga med våra fyrbenta vänner. 
 

Älskade sovmorgnar!

11 Februari 2014, 14:37
Som ni kanske har märkt så har jag sovmorgon varje tisdag och torsdag, vilket innebär att jag börjar efter lunch de dagarna. Nu tänkte jag visa hur en sådan tisdag eller torsdagmorgon kan se ut för mig. :)
 

Mondays

03 Februari 2014, 18:26
Idag har verkligen varit en riktigt seg, klassisk måndag. Vi har bara (enligt mig) tråkiga lektioner också vilket inte gör saken bättre. Imorgon väntar däremot sovmorgon som tur är! Vad skulle jag göra utan sovmorgnar? 
 
 
 
 
 

Hundvakt

01 Februari 2014, 12:48

Jag tror att det är en viss liten hund som gillar snö för oj vad hon hoppade i snödrivorna när vi var ute! 

Trots en massa skuttande utomhus är hon fortfarande full av energi så nu får vi hitta på någon annat för att trötta ut henne lite. 


RSS 2.0