God morgon!

03 Januari 2013, 11:20
Hoppas ni har sovit gott och lyckats gå upp den tid ni tänkte för det gjorde inte jag... Jag lyckades snooza i en halvtimme. Hur som helst, nu är jag vaken och sitter och äter frukost medan regnet öser ner utanför och gör min dag betydligt gråare. 
 
Lite senare idag tror jag att pappa och jag ska ta oss iväg och jaga en jacka åt mig, min nuvarande vinterjacka börjar bli ganska tråkig. Förhoppningsvis hittar vi den jag vill ha, för tro mig, med min dåliga förmåga på att bestämma mig kan det ta ett bra tag att hitta en jacka. 
 
Förhoppningsvis kommer Felicia förbi med minneskortet till min kamera där alla bilder från igår finns! Då ska jag gå igenom dem och sen lägga upp de som blev bra (det var visst många som blev suddiga) här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: felicia

Love bilden! haha vet inte varför men love it !

2013-01-05 @ 01:23:58
URL: http://feliciavasquez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0