Nystart

02 Januari 2013, 22:54

Hejsan! 

Välkomna till min nya blogg! Vissa kanske har följt mig tidigare, eftersom jag hade en blogg i lite drygt två år innan denna men oavsett om du är ny eller gammal hoppas jag att du hittar något här som är intressant :)

Lite info om mig då: Mitt namn är Linn och jag är glad, snäll och skrattar ganska ofta! Jag har 6056 dagars livserfarenhet (16 år med andra ord) och har precis börjat mitt första år på gymnasiet. Min fritid spenderar jag helst tillsammans med familj & vänner, sjungande ensam hemma eller i stallet då hästar är mitt intresse ända sen jag var liten.

Hoppas du återkommer!

Bilden är från idag när jag och min kompis Felicia var ute och fotade i vinterkylan! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar bildeeeeen!! Lycka till med den här bloggen Linn :D <3

2013-01-03 @ 09:37:47
URL: http://dampbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0