Fyra

04 Oktober 2013, 19:21
  •  Jag avskyr att gå i vatten där det är sjögräs på botten, särskilt högt sjögräs som slingrar sig runt benen, får panik. :(
  • Jag tröttnar på min sms-signal jättefort och byter hela tiden. 
  •  Jag blir galen när folk har bilradion på volym tre eller något liknande så allt man hör är lite svag musik. Antingen har man någorlunda hög volym eller så stänger man av! När jag tar körkort blir det andra bullar...
  • Jag går alltid runt med tandborsten i munnen (utan att borsta) och gör en massa annat, t.ex. Bäddar sängen osv... 





Kommentarer
Postat av: Linnea Isojärvi

Hahaha, den sista känner jag igen mig på!!

2013-10-05 @ 21:18:09
URL: http://isojarvi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0