26:e Juni 2013

26 Juni 2013, 22:35
Domingo från en lite annorlunda vinkel idag när jag följde med Embla ut till stallet en snabbis. 
 
Jag tar mig sällan tid att sätta mig ner och skriva ett inlägg längre. Förut trodde jag att det berodde på att jag inte tog så mycket bilder, men nu när jag väl gör det skriver jag fortfarande inte särskilt mycket så det verkar inte bero på det ändå. Hmm...
 
Hur som helst. Jag har fullt upp ena dagen och gör absolut ingenting den andra, precis som ett sommarlov ska vara enligt mig! Idag har jag spenderat större delen av dagen med Embla som sov över hos mig från igår vilket var väldigt kul! Vi har roat oss med att bada, sola, spela spel, laga mat, äta chokladdoppade jordgubbar osv.   Som grädde på moset fyllde hon år idag också. Grattis ännu en gång! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0