Prison Break

06 Augusti 2014, 23:23
 
''På grund av en politisk konspiration döms en oskyldig man till döden och hans enda hopp är hans bror som gör det till sitt uppdrag att medvetet bli skickad till samma fängelse för att bryta dem båda ut från insidan.''
- www.imdb.com 
 
Igår fick jag för mig att börja titta på Prison Break och har sedan dess hunnit med åtta avsnitt. Innan jag började titta på serien trodde jag att den skulle bli ganska långdragen och tråkig för att den handlar om att de ska försöka bryta sig ut, men hittils har den varit jättebra och det händer något hela tiden. Nu är jag ju, som sagt, bara på avsnitt åtta men jag hoppas att den fortsätter vara lika spännande resten av säsongerna. :)

Kommentarer
Postat av: Kitten

Nyligen själv börjat kolla, är på S3 och än så länge är det bra! :)

Svar: Skönt att höra :)
Linn

2014-08-07 @ 10:55:52
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
Postat av: MATILDA

det är en bra serie :)

Svar: Ja, verkligen :)
Linn

2014-08-11 @ 08:35:13
URL: http://matildays.se
Postat av: Emma Berglund

Svar; Vi bodde på travelodge i London som ligger på kings cross road, ett riktigt stort hotell med många rum! Dock var våran resa till för att shoppa och vi spenderade endast nätterna på hotellet, ett perfekt hotell om man bara ska sova :) Fräscht var det också! Kommer komma upp ett inlägg med en del svar på era London-frågor :)

2014-08-12 @ 11:53:06
URL: http://emmaberglunds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0