Körkort!

23 Juni 2014, 19:39
Imorse hade jag en lektion 45 minuter innan uppkörningen där vi repeterade lite, gick igenom fickparkering och säkerhetskontrollerna, men då var jag inte alls nervös utan nervositeten kom när vi stod och väntade på uppkörningskvinnan. Hon var jättetrevlig och avdramatiserade det hela väldigt bra, så när vi började köra släppte nervositeten direkt och ca 30 minuter senare hade jag mitt efterlängtade körkort!
 
Efter att ha hört vissa som varit missnöjda med sina körskollärare och/eller bilar är jag jätteglad att jag valde just den trafikskola jag gjorde. Deras bil och jag klickade direkt och jag kunde inte ha haft en bättre körlärare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0