Hoppa över måndagen

02 September 2014, 09:12
I helgen var jag, som sagt, i Göteborg och vi kom faktiskt inte hem förrän igår kväll så man kan säga att jag i princip hoppade över måndagen, eller ja i alla fall den tråkiga biten. Idag är det däremot dags att återgå till vardagen men det känns ganska skönt att börja skolveckan på en tisdag. 
 
Söndagen spenderade jag och pappa på Liseberg och som jag skrev i inlägget under trodde jag inte att vi skulle åka speciellt mycket (om ens något) men det slutade med att vi köpte varsitt åkband och sprang emellan karusellerna som barn på julafton. Det var ganska mulet och inte så varmt vilket gjorde att det knappt var några köer, så därför passade vi på att åka alla värstingattraktioner som Helix, AtmosFear och Balder. Det var första gången vi åkte Helix och jag måste säga att den har blivit en ny favorit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0